 |
Szoftver problémák
Egy tárcsázási párbeszédpanel jelenik meg az EpsonNet Print szoftverrel történő nyomtatáskor
Az Internet kapcsolat beállítás tárcsázásra van-e beállítva?
A nyomtatás normálisan fejeződik be, miután bezárja ezt a párbeszédpanelt, de az üzenet minden alkalommal megjelenik, ha a Windows indítása után nyomtat. Csatlakozzon az Internetre egy LAN-nal vagy kézileg indítson el egy tárcsázási hálózatot.
Az Epson szoftver feloldása
A Keep Blocking (Blokkolva marad) gombra kattintott a Firewall (Tűzfal) képernyőn?
Ha a Keep Blocking (Blokkolva marad) gombra kattintott a Windows biztonsági riasztási ablakban az Epson szoftver telepítése során vagy után, az alábbi lépésekkel oldja fel az Event Manager (Eseménykezelő) elemet.
 |
Kattintson a Start gombra, mutasson a Control Panel (Vezérlőpult) elemre, majd válassza a Security Center (Biztonsági központ) lehetőséget. Kattintson Windows Firewall-ra.
|
 |
Kattintson az Exceptions (Kivételek) fülre, majd kattintson az Add Program (Program hozzáadása) gombra.
|
 Megjegyzés Windows Vista esetén:
Kattintson a Change settings (Beállítások megváltoztatása) lehetőségre, ha nem találja az Exception (Kivételek) fület.
|
 |
Válassza ki az Epson szoftvert a Programok listájáról, majd kattintson az OK gombra.
|
 |
Ellenőrizze, hogy az Epson szoftver jelölőnégyzete be van-e jelölve a Programs and Services (Programok és szolgáltatások) listán, majd kattintson az OK gombra.
|
|  |