EPSON

Az operációs rendszer sajátos problémái

Mac OS X

A nyomtató nem jelenik meg az Nyomtató hozzáadása listán

A nyomtatóillesztő telepítve van-e?
Telepítse a nyomtatóillesztőt. A szoftver beállításának részleteiről lásd: A nyomtató használata másik számítógépről.
A hálózati szolgáltatás a hálózati lista tetején van?
Ha a számítógépen a vezetékes és a vezeték nélküli LAN szolgáltatást egyaránt engedélyezték, akkor előfordulhat, hogy nem találja meg a nyomtatót.
Ebben az esetben kövesse az alábbi utasításokat a használni kívánt hálózati szolgáltatás beállításához a lista tetején.

Mac OS X 10.4:
1. Nyissa meg a System Preferences (Rendszerbeállítások) - Network (Hálózati) lehetőséget.
2. Válassza a Network Port Configurations (Hálózati port konfigurációk) lehetőséget a Show (Megmutat) legördülő menüben.
3. Húzza a hálózati szolgáltatást a lista tetejére.
4. Kattintson az Apply (Alkalmaz) lehetőségre a beállítások alkalmazásához, majd zárja be a Network (Hálózati) ablakot.

Mac OS X 10.5/10.6:
1. Nyissa meg a System Preferences (Rendszerbeállítások) - Network (Hálózati) lehetőséget.
2. Kattintson a ikonra a Set Service Order (Szolgáltatások sorrendjének beállítása) kiválasztásához.
3. Húzza a hálózati szolgáltatást a lista tetejére.
4. Kattintson az OK gombra.
5. Kattintson az Apply (Alkalmaz) elemre a beállítások alkalmazásához.
A hálózati beállítások konfigurálva vannak-e a számítógépen?
A beállítások a protokolltól függően változnak. Próbálja ki a következőket:
EPSON TCP/IP: Nyissa meg a System Preferences - Network (Hálózat) - TCP/IP menüt (Mac OS X 10.4) vagy nyissa meg a System Preferences - Network (Hálózat) - Advanced - TCP/IP menüt (Mac OS X 10.5/10.6), és ellenőrizze, hogy a címek be vannak-e állítva, vagy a helyes, a gyári beállítástól különböző IP-cím van-e beállítva a nyomtató hálózati interfészén. Lásd Hálózati beállítások nyugtázása számítógéppel.