EPSON

Szkennelési problémák

Nem lehet indítani, beállítani vagy szkennelni az EPSON Scan programmal

Sikeres volt-e a kapcsolási próba?
Ha nem, ellenőrizze, hogy nincsenek-e problémák a hálózattal.
Az IP-cím helyesen van-e beállítva a számítógépen?
A hálózati beállítások részleteiről, például az IP-címről lásd: Hálózati beállítások nyugtázása számítógéppel.
A kapcsolat lecsatlakoztatásra került-e?
Ha a kapcsolat lecsatlakoztatásra került az EPSON Scan indítása közben, lépjen ki az EPSON Scan-ből, és egy kis idő múlva indítsa újra. Ha az EPSON Scan nem tud újraindulni, kapcsolja ki és vissza a nyomtatót, majd ismételje meg a műveletet.
Ellenőrizze a Timeout Setting (Időtúllépés) beállítást az EPSON Scan Settings (EPSON Scan - beállítások) menüben. Részletekért, lásd az EPSON Scan súgóját.
Aktív a tűzfal funkció Windows XP vagy újabb operációs rendszer alatt, vagy a kereskedelmi forgalomban kapható biztonsági szoftver aktív?
Ha a tűzfal funkció aktív, lehetséges, hogy a keresés nem működik az EPSON Scan Settings (EPSON Scan - beállítások) menüben. Ebben az esetben, kattintson az EPSON Scan Settings (EPSON Scan - beállítások) - Add (Hozzáadás) - Enter address (Cím beírása) elemekre, és közvetlenül gépelje be az IP-címet.
Széles méretben, nagy felbontással szkennel?
Ha széles méretet szkennel, nagy felbontással, kommunikációs hiba léphet fel. Ha a szkennelés nem működik, csökkentse a felbontást.