|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Nyomtatási problémákNem lehet hálózati nyomtatást végezni
Ki lehet-e nyomtatni egy hálózati állapotlapot?
Tekintse meg a nyomtatott hálózati lapot, és ellenőrizze, hogy helyesek-e a hálózati beállítások.
TCP/IP használatakor tud-e a számítógép és a nyomtató kommunikálni?
Ellenőrizze, hogy létrejött-e kapcsolat. Lásd Ping parancs.
A hub, a LAN kábel, stb. megfelelően működik-e egy vezetékes LAN kapcsolaton?
Ellenőrizze, hogy a nyomtató be van-e kapcsolva, és, hogy a nyomtatóhoz csatlakoztatott hub port LED kapcsolat lámpája világít/villog-e. Ha a kapcsolat LED nem világít, próbálja meg a következőt. 1. Csatlakoztassa egy másik porthoz. 2. Csatlakoztassa egy másik hubhoz. 3. Cserélje ki a LAN kábelt.
TCP/IP használata esetén az IP cím beállítása megfelel a környezetnek?
A gyári beállítás, mint olyan, nem áll rendelkezésre. Az IP-cím használatához egyszer törölje, majd írja be újból ugyanazt a címet. Módosítsa a nyomtató IP-címét, ahogy az a környezetnek megfelel.
A hálózat nélküli kapcsolat megszakadt-e vagy lecsatlakoztatásra került-e?
Lásd a Network Settings - Confirm Network Settings elemet a nyomtató kezelőpanelén. Ha lecsatlakoztatásra került, indítsa újra a nyomtatót. A kezelőpanelre vonatkozó részletekért, lásd Nyomtató LAN beállítása a vezérlőpult használatával.
A nyomtató megfelelően van-e csatlakoztatva a hozzáférési ponthoz (vezeték nélküli router stb.)?
Lásd a Network Settings - Confirm Network Settings elemeket a nyomtató vezérlőpultján, a Connection ellenőrzésére. Ha le van csatlakoztatva, ellenőrizze a következőket. A hozzáférési pont (vezeték nélküli router stb.) be van-e kapcsolva. A WLAN beállítások megfelelnek-e a cél hozzáférési pont beállításainak (vezeték nélküli router stb.).
Helyes-e a WEP kulcs a vezeték nélküli beállításokban?
Állítsa vissza a nyomtatót az alapértékekre, és konfigurálja újra a beállításokat az EpsonNet Setup (EpsonNet telepítő) programmal.
A nyomtató kommunikációs módja (Kapcsolati sebesség) megfelel-e a hubnak vagy routernek?
Tekintse meg a következő táblázatot, a nyomtató és a hub/router kommunikációs módjainak megfelelő egyeztetésére. (A nyomtató alapértelmezett kommunikációs módja Auto (Automatikus)). A hub/router kommunikációs módjának nyugtázási/beállítási eljárásáról lásd a Használati útmutatót.
I: Engedélyez N: Letilt
Az IP-cím módosítások
A „Network Settings” (Hálózati beállítások) - „TCP/IP Setup” (TCP/IP beállítás) „Auto” értékre van állítva a kezelőpanelen?
Ha a beállítás Auto, az IP-cím a nyomtató minden egyes bekapcsolásakor megváltozik. Ha az Auto (Automatikus) beállítást használja, határozza meg a bekapcsolás sorrendjét, vagy mindig tartsa bekapcsolva a nyomtatót. Az Auto (Automatikus) beállítás akkor áll rendelkezésre, ha a nyomtatóportot EpsonNet Print (Windows alatt) vagy Bonjour/Rendezvous (Mac OS X alatt) használatával állítja be. A nyomtatás lassú vagy az adatok vége csonkolódik
A nyomtató és a csatlakoztatott hub kommunikációs módja (teljes duplex/fél duplex) megegyezik?
A nyomtató gyári alapértelmezett kommunikációs módja Line Speed (Vonalsebesség) Auto (Automatikus) értékre van állítva. Ha a hub kommunikációs módja rögzített, rossz párosítás lép fel a nyomtató és a hub kommunikációs módjai között, és a nyomtatási sebesség nagyon lecsökken vagy az adatvég levágásra kerül az időtúllépés miatt.
Gyenge-e a vételezés?
Ha vezeték nélküli környezetben a vétel gyenge, ellenőrizze, hogy vannak-e akadályok a nyomtató körül. Helyezze a nyomtatót egy olyan helyre, ahol jó a jel. A jel erőssége ellenőrizhető a nyomtató vezérlőpultján. | ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||